Bezpieczne zakupy z Trusted Shops. Ochrona kupujących aż do 20 000,00 zł dowiedz się więcej

Reklamacje i zwroty

Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży

(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży)

Prawo odstąpienia od umowy

Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,
  2. w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Prowadzenie Stron, ul. Bolesława Prusa 8B / 6, 20-064 Lublin, email: sklep@doniszczarki.pl, tel.: 81 478 18 81 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

W przypadku, gdy umowa dotyczyła zakupu rzeczy proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Prowadzenie Stron, ul. Bolesława Prusa 8B / 6, 20-064 Lublin niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Gwarancja

  1. Urządzenia prezentowane na stronie sklepu są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte:
    • 2-letnią gwarancją - niszczarki Wallner,
    • 2-letnią gwarancją - niszczarki Dahle (za wyjątkiem modeli o stopniach ochrony P-6 i P-7, które objęte są 5-letnią gwarancją)
    • 3-letnią gwarancją - niszczarki Kobra (za wyjątkiem niszczarek przemysłowych Kobra model: 430 TS, Cyclone, Compactor C-500, SSD, SSD-HS, które objęte są 12 miesięczną gwarancją).
  2. Niektóre niszczarki posiadają osobną gwarancję na noże tnące lub napęd łańcuchowy.
  3. Informacja dotycząca okresu gwarancji i elementów produktu nią objętych zawarta jest w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia oraz w formie elektronicznej na stronie sklepu w karcie produktu w zakładce specyfikacji.

Serwis gwarancyjny

  1. W razie awarii sprzętu, proszę nie odsyłać go do nas na własną rękę!
    • W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis.
  2. Najpierw należy sprawdzić czy sprzęt został zakupiony w naszej firmie. Można to ustalić sprawdzając numer NIP sprzedawcy na dowodzie zakupu - nasz NIP to 505-012-48-01. Jeśli NIP się zgadza proszę przejść do poniższych kroków.
  3. Należy przygotować kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli była wydana razem ze sprzętem.
  4. Niedziałającą niszczarkę należy spakować niedziałający sprzęt.
    • Zalecamy spakowanie sprzętu w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi wypełniaczami zabezpieczającymi sprzęt na czas transportu.
    • Jeśli nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania, należy zastosować opakowanie zastępcze również dobrze zabezpieczone na czas transportu. W przypadku niszczarek ze zdejmowaną głowicą zalecamy spakowanie samej głowicy (zmniejszymy w ten sposób ryzyko uszkodzenia kosza w transporcie).
    • Do paczki należy włożyć kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli taka była wydana.
    • Po przygotowaniu paczki z niszczarką należy zgłosić nam na adres sklep@doniszczarki.pl gotowość paczki do odbioru przez kuriera. W mailu należy umieścić adres miejsca skąd ma być odebrana paczka oraz dane osoby do kontaktu z kurierem wraz z numerem telefonu.
    • Po przyjęciu zgłoszenia, proszę oczekiwać na kuriera do ok 2 dni roboczych, jeśli kurier nie zjawi się w tym czasie, proszę oczywiście o niezwłoczny kontakt z nami.
    • Sprzęt po tym jak trafi do stosownego dla marki serwisu, poddawany jest diagnozie.
    • W przypadku awarii spowodowanej nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu (z winy użytkownika), szacowany jest koszt naprawy, a wycena naprawy przedstawiana jest Państwu do akceptacji. W razie odrzucenia przez Państwa propozycji odpłatnej naprawy, serwis może naliczyć koszty manipulacyjne w tym koszt diagnozy i wysyłki sprzętu w obie strony.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl