Gwarancja

  1. Urządzenia prezentowane na stronie sklepu są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte:
    • 2-letnią gwarancją - niszczarki Wallner,
    • 2-letnią gwarancją - niszczarki Dahle (za wyjątkiem modeli o stopniach ochrony P-6 i P-7, które objęte są 5-letnią gwarancją)
    • 3-letnią gwarancją - niszczarki Kobra (za wyjątkiem niszczarek przemysłowych Kobra model: 430 TS, Cyclone, Compactor C-500, SSD, SSD-HS, które objęte są 12 miesięczną gwarancją).
  2. Niektóre niszczarki posiadają osobną gwarancję na noże tnące lub napęd łańcuchowy.
  3. Informacja dotycząca okresu gwarancji i elementów produktu nią objętych zawarta jest w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia oraz w formie elektronicznej na stronie sklepu w karcie produktu w zakładce specyfikacji.

Serwis gwarancyjny

  1. W razie awarii sprzętu, proszę nie odsyłać go do nas na własną rękę!
    • W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis.
  2. Najpierw należy sprawdzić czy sprzęt został zakupiony w naszej firmie. Można to ustalić sprawdzając numer NIP sprzedawcy na dowodzie zakupu - nasz NIP to 505-012-48-01. Jeśli NIP się zgadza proszę przejść do poniższych kroków.
  3. Należy przygotować kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli była wydana razem ze sprzętem.
  4. Niedziałającą niszczarkę należy spakować niedziałający sprzęt.
    • Zalecamy spakowanie sprzętu w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi wypełniaczami zabezpieczającymi sprzęt na czas transportu.
    • Jeśli nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania, należy zastosować opakowanie zastępcze również dobrze zabezpieczone na czas transportu. W przypadku niszczarek ze zdejmowaną głowicą zalecamy spakowanie samej głowicy (zmniejszymy w ten sposób ryzyko uszkodzenia kosza w transporcie).
    • Do paczki należy włożyć kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli taka była wydana.
    • Po przygotowaniu paczki z niszczarką należy zgłosić nam na adres sklep@doniszczarki.pl gotowość paczki do odbioru przez kuriera. W mailu należy umieścić adres miejsca skąd ma być odebrana paczka oraz dane osoby do kontaktu z kurierem wraz z numerem telefonu.
    • Po przyjęciu zgłoszenia, proszę oczekiwać na kuriera do ok 2 dni roboczych, jeśli kurier nie zjawi się w tym czasie, proszę oczywiście o niezwłoczny kontakt z nami.
    • Sprzęt po tym jak trafi do stosownego dla marki serwisu, poddawany jest diagnozie.
    • W przypadku awarii spowodowanej nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu (z winy użytkownika), szacowany jest koszt naprawy, a wycena naprawy przedstawiana jest Państwu do akceptacji. W razie odrzucenia przez Państwa propozycji odpłatnej naprawy, serwis może naliczyć koszty manipulacyjne w tym koszt diagnozy i wysyłki sprzętu w obie strony.